OFICJALNA STRONA TURNIEJU
GDYNIA OPEN 2015

Gdynia Open odbędzie się pod koniec lutego (26.02-01.03.2015) i będzie ostatnim turniejem cyklu, a więc ostatnią szansą dla zawodników na wywalczenie awansu do wielkiego finału PTC. W Gdyni należy oczywiście spodziewać się największych gwiazd światowego snookera, jak chociażby Neil Robertson, który już dwa razy zwyciężał w PTC rozgrywanym w Polsce czy Ronnie O’Sullivan, John Higgins, Steve Davis, Judd Trump, Mark Selby czy Shaun Murphy.

BILETY JUŻ W SPRZEDAŻY!

Zarezerwuj już teraz!

SPONSORING

Snooker to wyjątkowa droga komunikacji dla biznesu. Elastyczna oferta umożliwa spełnienie potrzeb marketingowej nawet najbardziej wymagającej firmy. Snooker kojarzony jest z prestiżem, dokładnością, elegancją, zasadami fair-play. Na widowni turniejów można spotkać ludzi młodych, businessmanów, seniorów oraz rodziny z dziećmi. Zasięg relacji telewizyjnej z rozgrywek Main Tour rośnie z roku na rok obejmując coraz więcej krajów. Obecnie relacja dociera do 77 krajów z 7000 godzin żywego przekazu. Oznacza to, że rocznie 600 milionów widzów przeżywa z zawodowcami snookerowe emocje.
zobacz więcej

Dane dotyczące transmisji telewizyjnej snookera

  • Ponad 330 milionów widzów –zasięg finału mistrzostw świata
  • 16,1 miliona widzów –oglądalność finału mistrzostw świata na kanale eurosport
  • 50% wzrost oglądalności w Europie w stosunku do 2013
  • 23% wzrost oglądalności w Polsce w stosunku do 2013

Wybrane stacje telewizyjne transmitujące turnieje Main Tour

  • EUROSPORT
  • BBC
  • ITV4
  • BEIJING TV (CHINY)
  • GUANGDONGTV (CHINY)
  • LIAONING TV (CHINY)
  • TRUESPORT HD (TAJLANDIA)
  • SBS (MONGOLIA)
  • NOW TV (HONG KONG)
  • LIVEWORLDSNOOKER.TV

Przykłady ekspozycji marki podczas transmisji telewizyjnej

Zawodnicy

  • Logo na kamizelce zawodnika
  • Logo na ręczniku
  • Ekskluzywny wywiad/sesja
  • Udział w kampani marketingowej

Eventy

  • Ekspozycja nazwy sponsora w nazwie turnieju. „nazwa marki” gdynia open 2015
  • Ekspozycja logo sponsora na bandach otaczających stół telewizyjny
  • Logo marki o wielkości 10x8 cm na strojach wszystkich lub wybranych zawodników
  • Logo na stolikach, wodzie lub ręcznikach zawodników. Miejsce jest szczególnie eksponowane podczas transmisji tv.
  • Do 70% powierzchni ścianki telewizyjnej, na tle której przeprowadzane są wywiady oraz konferencje prasowe.
  • Elastyczna oferta ekspozycji logo sponsora na hali.przykładowe formy: reklamy na dywanie, roll-upy, banery, balony reklamowe, flagi, stoiska reklamowe, kolportaż materiałów reklamowych.
  • Interaktywna kampania w mediach społecznościowych (ponad 50 tysięcy zaangażowanych fanów)
  • Logo sponsora na wszystkich materiałach reklamowych kampanii turnieju, obejmującej media lokalne i krajowe.

Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualnie dobraną ofertę dla Twojej firmy! marketing@snookerON.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas!
Pytania prosimy wysyłać na adres kontakt@etgdyniaopen.pl



fb